carlfjord Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Kan man bara hovra med Hydra planet lr kan man flyga normalt också? svara msg [email protected] :meddum: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 vadå hovra?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Ja, dt kan man göra, när man startar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Om du drar den högra styrspaken framåt så vinklar du jetmotorerna bakåt så att du åker framåt B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 japp... o dra tillbaka spaken så vinklas dom neråt igen...as coolt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 :D Det går ju lagom snabbt liksom!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 hydran går ju sakkta, kan man fpå sen snabbare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 men läs va alla har skrivit för f*n... ! . dryg lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 hydran går ju sakkta, kan man fpå sen snabbare? lol... är du blind eller?? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingofpop Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Kan nån hjälpa mig på san andreas , hur får man basket bollen , jag har kommit ass långt .. nu det e finns inte där sweet bor .. den e borta jag vet inte varför men det finns bilder som man kan se att man kan ha basketboll .. och kan man öppna den dära locket bakom bilen ??? och jag har fasnat på ett updrag te zero .. man ska åka en liten helikopter jag kan inte klara den hjälp mig ?? skicka te mig om ni vet snälla !! tack så hemsk mycket !! namnlös.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Hur fasen lyckades du klara uppdraget innan helikoptern?? :blink: den e sk*t jobbig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg