WiFiGamer Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Hej. VStanks är r/c leksaker som kostar ca 300 :- Vill man ha dom styrda över webben får man lägga till lite utbildning och ca 6 tusenlappar. Men webbstyrningen är under utveckling ocvh jag ska ha ett system färdigt för ca 3 - 4000 om några månader. kan man betala med svenska pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magi Skrivet 26 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 låter kul men det eär nå fel förrutan föar att installera aktive-xkontrolen kommer inte upp man hör bara ljudent ifrån den :cool: Ibland måste man ladda om sidan för att få upp acvtivex:et Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheetaz Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Det enda jag såg var ett bord men små bilar och tanks och en lapp men din MSN och tanken stod på andra sidan men en klocka på sig. Hur ska det här vara webbstyrning om man inte kan göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Det här var verkligen coolt! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magi Skrivet 9 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Det enda jag såg var ett bord men små bilar och tanks och en lapp men din MSN och tanken stod på andra sidan men en klocka på sig. Hur ska det här vara webbstyrning om man inte kan göra det? Du kan ju alltid maila mog och bestämma en tid en kväll. Kanske jag har tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
djfille2 Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 asso en fråga snälla svara... ska man kunna styra din "tank" från min dator... och isåfall då kan ju sjuta isönder någon...tacksam för svar :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magi Skrivet 10 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 asso en fråga snälla svara... ska man kunna styra din "tank" från min dator... och isåfall då kan ju sjuta isönder någon...tacksam för svar :cool: Ja, du styr mina tanks från din dator. Om jag låter dig köra min stora tanks, som har en paintball pistol i tornet, så kan du skjuta sönder saker hemma hos mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Shit va coolt! :) :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoliQ Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Fyfan va fräänt :D :D :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 (redigerat) j*vlar, sådana idéer skulle inte ens Einstein komma på. Denna idé kommer gå fullt igenom, många kommer berömma dig sedan. Men en fråga : Hur många banor skall du skaffa? Det krävs nog rätt många för att folk skall kunna köra det regelbundet. Redigerat 19 Juni 2006 av FuzioN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magi Skrivet 20 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 (redigerat) j*vlar, sådana idéer skulle inte ens Einstein komma på. Denna idé kommer gå fullt igenom, många kommer berömma dig sedan. Men en fråga : Hur många banor skall du skaffa? Det krävs nog rätt många för att folk skall kunna köra det regelbundet. Jag kanske får jobb i Köpenhamn och ska då hyra ett rum med rejält bredband där, för att bo under veckorna. Där ska jag ställa upp en första arena med minitanks och förhoppningsvis kunna få ut tillräckligt med data för en bra bildkvalitet från RC-robotarna och inte som nu på min ADSL-lina. Om det blir populärt ska jag försöka bygga fler banor efterhand som det lönar sig. Regards Magi Redigerat 21 Juni 2006 av Magi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 fett mycke text, du orkar skriva mer än vad jag orkar se :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.