Gäst wångö Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 du ä redit grym ju . ! de skulle absolut funka som ett spel om de inte blir för dyrt bara . ! . du har ju en redit blivande framtid på typ microsoft lr nått ! . Lycka Till ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magi Skrivet 2 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 :) På DreamHack ska jag demonstrera min "Människa mot Maskin" arena. Personer ska kunna ta sig till arenan och kriga med eller mot webrobotar i ett paintball/laserdomkrig. Jag kommer då att ha det första Internetspelet med riktiga människor i dataspelet på din dataskärm. Ju mer delay man har ju fler skott behövs för att stoppa en webrobot och ju högre eldhastighet kan/ska de ha. De med riktig lite lagg/delay får inte högsta eldhastighet om de inte betalar extra för det. Skynet är här.......... heheheheheeee Regards Magi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 synd att ja inte ska dit, bor ju bara 4 mil därifrån . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magi Skrivet 11 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 :) Detta är framtiden :) http://www.ifun.ru/content/o/Ol2gkzL3Tl.gif Regards Magi :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 :) Detta är framtiden :) http://www.ifun.ru/content/o/Ol2gkzL3Tl.gif Regards Magi :D Hehe Jag provade det och det var såååååååååååååååååå bra. PS.Jag heter Alan på chatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magi Skrivet 31 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 (redigerat) Här är ngt liknande. http://www.live-paintball.com/ Regards Magi Redigerat 4 Augusti 2005 av Magi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magi Skrivet 18 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 (redigerat) Hej. Jag väcker detta inlägget igen för de intresserade. Regards Magi Redigerat 18 December 2005 av Magi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 (redigerat) Lol, jag minns när denna tråd skapades... Det var väl för nästan ett år sen nu eller? Vad behöver jag för att kunna spela? Har skaffat ny dator så jag har inte hunnit installera alla saker. ((((Live paintball funkar inte heller)))) Redigerat 18 December 2005 av Omega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magi Skrivet 18 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Lol, jag minns när denna tråd skapades... Det var väl för nästan ett år sen nu eller? Vad behöver jag för att kunna spela? Har skaffat ny dator så jag har inte hunnit installera alla saker. ((((Live paintball funkar inte heller)))) För att testa behövs PC, IE och min 500kbit/s. live paintball e inte min länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 LoL, jag har ingen stenåldersdator... Hittade felet, datorn saknade activex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Jaså du är tillbaka! Hur har det gått för dig? Några sponsorer än? Hur gick det på DH? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magi Skrivet 18 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Jaså du är tillbaka! Hur har det gått för dig? Några sponsorer än? Hur gick det på DH? Har pluggat färdigt nu och är Civ.Ing i alla fall. Ska se om man inte kan göra nåt av webbrobotarna nu. Responsen var inge vidare på DH för jag hade problem med min MSN. De få som kom i kontakt med mig blev imponerade iaf. Regards Magi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.