Hammmar Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 japp, vi hoppas det eller jag iaf ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magi Skrivet 26 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Ska försöka skriva en blogg om företags starten. http://blogg.expressen.se/bolagsstart/ Men jag är inte van vid dagboksskrivning så ha tålamod. Regards Magi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blanket Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 (redigerat) jag har för mig att det fanns ett sånt spel men det följde med robotorna man körde om kring i sitt eget rum men på skärmen visades typ ett landskap där man åkte omkring har inte kört spelet själv dock men spela roll inte alls lika coolt!!! Vad för slags utbildning har du igentligen jag är ganska intresserad av liknande saker Redigerat 26 Februari 2006 av Blanket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Ta patent fort eller har du det redan? det finns mycket cash att tjäna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magi Skrivet 26 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 jag har för mig att det fanns ett sånt spel men det följde med robotorna man körde om kring i sitt eget rum men på skärmen visades typ ett landskap där man åkte omkring har inte kört spelet själv dock men spela roll inte alls lika coolt!!! Vad för slags utbildning har du igentligen jag är ganska intresserad av liknande saker Jag är Civil Ingenjör i Teknisk Fysik från LTH men jag tror inte det är nödvändigt att bli Civ.Ing för att göra detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kodram Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 hehe f*n va roligt de va att köra den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Ja, det var det. Det här kommer du nog käna mycket på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 måste vara ganska svårt att gör en sån där grej alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tlsmustang Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 total grym idee' tror på den , om några år! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Den var cool. Vart kan man köpa den :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 hur mycket kostar din projekt? t.ex delar ,metal,brons,mässling...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Whhowa!! Hur kan man spela det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.