Salzalada Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Provade den för några veckor sen, och den var helgym! Lite svårt att styra eftersom att det laggade, så jag var nära at köra på "Magi" som var i samma rum. xD Men detta bör absoluta testas av er som inte testat än! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Detta verkar vara extremt coolt. Magi är ett genialt snille. han borde ju få nobelpriset i fysik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Coolt :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Detta verkar vara extremt coolt. Magi är ett genialt snille. han borde ju få nobelpriset i fysik minst.....:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Jag har provat den grymt kul fast min dator gjorde så hans låste sig så jag kunde inte spela nå länge.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Kan man få pröva? Lägg ut en länk på allt som behövs för att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Jag har prövat. Helgrymt. Men jag råkade köra in i hans TV... sorry.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 hmm kanske ska pröva när jag får min nya dator! f*n vad grymt aså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 (redigerat) skulla jag vilja testa... men det funka int,när ja knappade in på sidan så blev rutan svart...= SK*T :angry: :angry: :evil: Redigerat 3 April 2006 av RiverRunner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magi Skrivet 5 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Hej. Jag har nu klar en första arena med tre mini tanks som går att köra mot varandra på en arena jag har i mitt rum. Men då jag ett begränsat ADSL har jag fått ställa kameran bredvid arenan så att alla som styr sin tanks ser genom samma kamera. Jag använder dessa: "battling micro tanks" http://www.iwantoneofthose.com/searc...Code=MICTANVAR Hör av er om ni vill testa. Regards Magi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 skulla jag vilja testa... men det funka int,när ja knappade in på sidan så blev rutan svart...= SK*T :angry: :angry: :evil: du måste instellera active x eller det heter iaf nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 riktigt coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.