blue_yoshi Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Skrivet 23 Januari 2005 Jag behöver hjälp till Zelda - a link to the past. vart får man tag i skorna?! :angry: jag vet att man ska snacka med någon snubben men jag vet inte hur han ser ut :huh: :( Jag har klarat alla de där 7 stenarna. men nu är jag i Ganon Tower och jag vill ha de där skorna nu, för jag vill veta vad jag ska ha dem till!! * :( * AKUT HJÄLP!
blue_yoshi Skrivet 24 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 24 Januari 2005 oj vilka snabba svar då <_<
Chihuahua Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Skrivet 24 Januari 2005 Håller på att snacka med dig via pm, vi löser det där istället.
blue_yoshi Skrivet 24 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 24 Januari 2005 tihi. jo jag vet det chihuahua. men jag tänkte om någon annan ville hjälpa mig. men SNES forumen verkar döda :huh: :blink:
frezy_man Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Skrivet 26 Januari 2005 Gubben hittar du väldigt nära ingången till det första templet du klarar i första slottet i mörka världen...fast gubben har jag för mig bara finns i den ljusa världen men är inte riktigt säker /lycka till
blue_yoshi Skrivet 26 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 26 Januari 2005 tack tack :) lås det här. jag och chihuahua klarade ut det :rolleyes:
Rekommendera inlägg