d@rk Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 Jag tycker färgen på fuska.se är Trist om ni gemför med reklam så är ju reklam mycket mer up pigande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 Jo visst kan man tycka den är lite trist, men å andra sidan så känns den mycket seriösare än om du jämför med reklam ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 jag tycker färgen passar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d@rk Skrivet 26 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 Jo visst kan man tycka den är lite trist, men å andra sidan så känns den mycket seriösare än om du jämför med reklam ;) johehe det är alltid bra att ha seriöst men gråt är inte det lite över drivet? :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 Mer blått än grått skulle jag säga.. visst bakgrunden är grå men inte resten ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 jag tycker färgen passar... Ja tycker också att färgen passar.............. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 Mer blått än grått skulle jag säga.. visst bakgrunden är grå men inte resten ;) jag tykker att det skulle vara svart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d@rk Skrivet 27 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Mer blått än grått skulle jag säga.. visst bakgrunden är grå men inte resten ;) jag tykker att det skulle vara svart! mm svart hade vart skit bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 när de va fuskarna.nu va la sidan från början svart å röd om ja itte minns fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 var det? det skulle vara coolt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d@rk Skrivet 27 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 coolt det skule jag velat se :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Går de inte att få olika stilar? Altså att man får välja mellan olika färger hur forumet ska se ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.