Hoppa till innehåll

Hur Mycket Får Man Älska Sitt Land?

Apoca

Rekommendera inlägg

Svarar med en liten dikt istället, för att argumentera med idioter. Tycker den här är jävligt klockren...

En kom hit för att fly från nöden

En kom hit för att undgå döden

En kom hit, av terror tvungen

En kom hit för att gifta sig med kungen.

Dom är tyskar, iranier, greker, turkar

Mest är dom snälla, andra är skurkar

En del är ärliga, andra skumma

En del är genier, andra är dumma.

Mest är dom fredliga, andra vill slåss

Med andra ord: dom är precis som oss!

Typ 98% går på socialbidrag och 30% är kriminella, glöm inte det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 136
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Svarar med en liten dikt istället, för att argumentera med idioter. Tycker den här är jävligt klockren...

En kom hit för att fly från nöden

En kom hit för att undgå döden

En kom hit, av terror tvungen

En kom hit för att gifta sig med kungen.

Dom är tyskar, iranier, greker, turkar

Mest är dom snälla, andra är skurkar

En del är ärliga, andra skumma

En del är genier, andra är dumma.

Mest är dom fredliga, andra vill slåss

Med andra ord: dom är precis som oss!

Källa tack?

Nej, jag har inte hittat på den själv.

Anledningen till att en del går på soc är ju att vi inte släpper in dom på arbetsmarknaden, då vi e små-rassar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det finns faktiskt utlänningar som har lyckast jävligt bra (vår rektor tex kommer från estland och har blivit rektor på en av göteborgs (inte för att skryta) bästa och finaste skolor....

Ja, men då är han ju ingen "svarting" som rasisterna brukar säga. Folk från estland och liknande brukar accepteras, men inte muslimer och araber.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vi borde göra som ett parti i england vill göra, och som danmark typ har redan gjort, bara dom mycket bra utbildade och dom med pengar får asyl, medans dom som saknar utbildning och pengar får begränsat antal år att bo. plus jellyfish, det finns ingen som tvingar dig att stanna i vårat älskad land! du och dina kompisar kan ju åka till kuba där ni kan leva lyckligt i alla era år, som det heter i sagoböckerna,

det är inte många rassar som har imot "svartingar" det är typ över numera så är det turkar och sånna som är "hatade", plus dom "svarta" är JÄVLIGT shyssta och dom fattar varför man ska älska sverige, har även sätt "svarta" bära Thule tröjer i min stad

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jupp bara rika borde få komma in, sverige börjar typ bli fattigt... det är bra att vi tar in tyskar, de har pengar!

sverige har varit "fattigt" sedan början på 80 talet, har skulder till tyskland blandannat på flera tusen miljarder.... och det minsta vi behöver är fler invandrare som kostar pengar att "underhålla"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är platsen, det finns sånt inom religon också, mecka och sånt, för mig är hela "pläten" med jord som kallas Sverige heligt. något som kanske inte du fattar men om du någonsin har älskat någon så kan du tänka hur det känns att älska fast man älskar sitt land. och när man tänker exempel på en svensk sommar så blir man helt sjukt j*vla glad över att bo i sverige

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ser inte invadring som en j*vla uppoffring, snarare en sjävlklarhet.

Att älska sitt land är så j*vla löjligt, vad är dealen med det? Det enda vi Svenskar har gemensamt är att vi bor på samma landyta. Inget annat.

Kul å älska en plätt jord?

Vi är ett folk, det rena vita nord folket, det fina rika folket.... men de j*vla sossarna och kommunist partierna fixar så vi tar in massa utlänningar, andra kulturer, fattiga människor....

Jag håller med några av Hitlers åsikter, men är inte nazist för jag gillar judar

Kommunism ska bort

Homosexuella ska bort

Muslimer/sigenare ska bort

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är platsen, det finns sånt inom religon också, mecka och sånt, för mig är hela "pläten" med jord som kallas Sverige heligt. något som kanske inte du fattar men om du någonsin har älskat någon så kan du tänka hur det känns att älska fast man älskar sitt land. och när man tänker exempel på en svensk sommar så blir man helt sjukt j*vla glad över att bo i sverige

Asså, jag kan acceptera att du vill ha bort kommunsimen, men varför vill du ha bort bögar och lesbiska?

Och varför Muslimer och Zigenare? Dom har aldrig gjort dej något ont, ungefär en halv procent utav Muslimerna stödjer Al-Quida o liknande.

Och Zigenare, de har väl alrig gjort nåt ont?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...