Hoppa till innehåll

Hur Mycket Får Man Älska Sitt Land?

Apoca

Rekommendera inlägg

Jelly:

Nej de är inte mindre värda men de är annorlunda, de är de afrikanska folket osv, vi e det svenska folket, och det riktiga svenska folket var och är vita. inget rasistiskt

Nej kommunisterna e inte med (TUR!) men sossarna är inte särskilt smarta heller...

Varför ska alla ha det lika bra, de som kämpar mer och de rika ska ha det bättre!

Sigenare stjäl allt de ser!

Riktiga tjuvar som lever på socialen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 136
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jelly:

Nej de är inte mindre värda men de är annorlunda, de är de afrikanska folket osv, vi e det svenska folket, och det riktiga svenska folket var och är vita. inget rasistiskt

Nej kommunisterna e inte med (TUR!) men sossarna är inte särskilt smarta heller...

Varför ska alla ha det lika bra, de som kämpar mer och de rika ska ha det bättre!

Sigenare stjäl allt de ser!

Riktiga tjuvar som lever på socialen!

Xade,jag kan inget annat än att hålla med dig! Du har de bästa åsikter här! (samma som jag)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag skulle kunna offra mig liv för sverige och även om jag anser att det räddar mitt land krasha med ett plan in en byggnad, men då är det tur att jag anser att det är f*n den mest misslyckade terorist opirationen någonsin, skit samma om den dödade många, och rubbade marknaden i några dagar, någon som värkligen hade gjort amerikanarna sura skulle vara att spränga typ Frihetsgudinnan eller något annat som stod amerikarnarna nära i hjärtat.

men eftersom jag anser att det var fel så skulle jag inte kunna sjunka så lågt som dom, dom var inte patrioter, dom var talibaner dom har inget land som dom kommer ifrån, utan deras tro har gjort att dom ständigt har blivit utkörda från land efter land.

plus så tror jag inte på självmord, hellre slås för mitt land med vapen i hand än dö för en tro med bomb fast klistrad vid min kropp

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"zigenare". dom har faktis altid varit "tjuvar" (inte alla), från början så härstammar dom från indien, där vart dom så hatade tackvare att dom snodde så dom var tvugna att fly sedan så kom dom till europa där vart dom lika hatade för dom kunde inte sluta tatta och sånt, desutom så heter det romer, eftersom zigenare inte längre finns i svenska ordlexikon

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså man får älska sitt land hur mycket man vill men får inte gå över till Rasist att man sen säger hela tiden Iiii mitt land dödar ditt land Jag ska hämta hela turkiet mot Finland det kallas för rasism.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså man får älska sitt land hur mycket man vill men får inte gå över till Rasist att man sen säger hela tiden Iiii mitt land dödar ditt land Jag ska hämta hela turkiet mot Finland det kallas för rasism.

Det finns några såna som jag känner till ganska många i min förra skola jag slutade ! fast jag är utlänning !
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hehe då vet ni inte vad rasism är, rasism är när man hatar en för sitt ursprung, exempel som att om jag hatar 0012 för att han kommer från något arabland, och sånt så skulle jag vara rasist och att jag älskar mitt hemland, och hatar alla andra som inte är vid detta tillfälle svenskar eftersom jag är svensk, och då är det tur att jag inte hatar 0012 eller hans folk, jag kanske hatar vissa personer som kommer från något arabland, det gör mig inte till rasist, om jag säger att jag hatar muslimer, då är det nästan nazist jag är eftersom då hatar man en religon, eller dom som tillber den guden, vilket är jävligt många...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Xade du alla som födds i jorden har rätt och bo i jorden.Jo man är visst rasist om man hatar en religion det är ok att hata dem som bråkar fast dem som inte har gjort nåt ska inte bli hatade.Vadå rika ska bara få ha det bäst alla i världen ska få leva inte bara du Xade ! Asså jag blir galen på några rasister här i fuska.se fattar inte varför dem är glada att dem är det tänker bara på sig själva har inget gott hjärta hjärta som sten ni är Iskalla !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...