Hoppa till innehåll

Hur Mycket Får Man Älska Sitt Land?

Apoca

Rekommendera inlägg

• Svar 136
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst ymphinorx

iofs skulle jag kunna hålla med om det där med att roa sig i ett år. men man kan faktiskt roa sig med att hjälpa andra, finna kärlek och vara snäll. inte bara småfisa och festa hela dagarna.

Jag håller med.

Men jag vet också en som inte gör det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

min morsa ger alltid bort gamla kläder, det är ju bra. fast jag har inte gett så mycket även om jag vill

Men du är ju inte myndig så du kan ju inte heller säga till om så mycket.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

Nej jag vet :( men jag ska vara generös i livet :P

Ja man kan alltid försöka.

Jag tror det var sida (sida är en "förening" som jobba för staten och hjälper andra länder) som hade en grej där du kunde göa så att du skänkte 100kr i måmaden och dessa pengar drogs direkt från din lön så att du inte behövde hålla på att skicka in allt själv

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ämnet hamnade om patrioter, kan väl bara få säga min mening i det hela..?

själv är jag relativt långt ifrån patriot, snarare en rebell. jag älskar verkligen inte sverige, men jag tycker att det är helt okej att leva här - men saker kan alltid förbättras, och dessa vill jag införa, om jag får chansen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

rebbel, inom mina kretsar är patriot, typ... man skulle kunna kalla mig aktiv patriot eller något, försöker andra folks negativa syn på "oss" patrioter, försöker lära folk vad ordet står för, ändra alla fördommar som folk idag har, specielt den yngre generationen har massor av fördommar, tror oftas att patriot och nazism är samma sak, blir arg när jag hör, hur f*n kan man koppla ihop något som går ut på att hata med något som går ut på att älska. var på en skola som heter oppeby skolan där typ 90% av alla som går där är typ patrioter, (går max 1 turk på hela skolan, och det är inte som tidningen skrev att det beror på den högerextrema gruppbildningen, utan att den ligger ute på landet...) snackade i aulan om nazism och sånt, och så kom en från exit, och föreläste, började med typ sähär "vad jag ser här så är inte några fördommar i denna lokal, förutom dom där(pekar på några hiphoppare med wutang clan kläder)" :P sådä så!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...