Slasktratt Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 iofs skulle jag kunna hålla med om det där med att roa sig i ett år. men man kan faktiskt roa sig med att hjälpa andra, finna kärlek och vara snäll. inte bara småfisa och festa hela dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Tycker att man ska hjälpa sina medmänniskor, de kan ju inte rå för att det blev som det blev. Pengar är inte allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 iofs skulle jag kunna hålla med om det där med att roa sig i ett år. men man kan faktiskt roa sig med att hjälpa andra, finna kärlek och vara snäll. inte bara småfisa och festa hela dagarna. Jag håller med.Men jag vet också en som inte gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 min morsa ger alltid bort gamla kläder, det är ju bra. fast jag har inte gett så mycket även om jag vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 min morsa ger alltid bort gamla kläder, det är ju bra. fast jag har inte gett så mycket även om jag vill Men du är ju inte myndig så du kan ju inte heller säga till om så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Nej jag vet :( men jag ska vara generös i livet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Nej jag vet :( men jag ska vara generös i livet :P Ja man kan alltid försöka.Jag tror det var sida (sida är en "förening" som jobba för staten och hjälper andra länder) som hade en grej där du kunde göa så att du skänkte 100kr i måmaden och dessa pengar drogs direkt från din lön så att du inte behövde hålla på att skicka in allt själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 ämnet hamnade om patrioter, kan väl bara få säga min mening i det hela..? själv är jag relativt långt ifrån patriot, snarare en rebell. jag älskar verkligen inte sverige, men jag tycker att det är helt okej att leva här - men saker kan alltid förbättras, och dessa vill jag införa, om jag får chansen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 3 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 rebbel, inom mina kretsar är patriot, typ... man skulle kunna kalla mig aktiv patriot eller något, försöker andra folks negativa syn på "oss" patrioter, försöker lära folk vad ordet står för, ändra alla fördommar som folk idag har, specielt den yngre generationen har massor av fördommar, tror oftas att patriot och nazism är samma sak, blir arg när jag hör, hur f*n kan man koppla ihop något som går ut på att hata med något som går ut på att älska. var på en skola som heter oppeby skolan där typ 90% av alla som går där är typ patrioter, (går max 1 turk på hela skolan, och det är inte som tidningen skrev att det beror på den högerextrema gruppbildningen, utan att den ligger ute på landet...) snackade i aulan om nazism och sånt, och så kom en från exit, och föreläste, började med typ sähär "vad jag ser här så är inte några fördommar i denna lokal, förutom dom där(pekar på några hiphoppare med wutang clan kläder)" :P sådä så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Jag förstår inte hur patriot och rasist/nazist kan kopplas riktigt. Patriot: Älskar sitt land, behöver inte ogilla utlänningar Rasist/nazist: Ogillar utlänningar, behöver inte gilla landet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Nazism bygger på Nationalism så då behöver de nog gilla landet ;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 13 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 patriot = hatar inget men älskar det man har... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.