Piccolo_Ranger Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 är det någon som vet hur man på ett enkelt sätt klara deta "gudalika" spel???? svara då gärna på detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 (redigerat) Förmodligen göra uppdragen som behövs.. Du kan väl specificera var du sitter fast, like svårt att guida hela spelet, inte för att jag har det men.. Redigerat 24 Januari 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Hur spelar du då? Är du ond eller god? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piccolo_Ranger Skrivet 24 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 jag är nog mer ond än god...men ändå inte...jag har nog fastnat nånstans mittemellan....men jag har fastnat där när man ska ta över Lethis byar...har bara tagit över än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Var längesen ja lira, men.. Är det den där banan när Lethys har fångat ditt djur? För om du har ditt djur är det bara att imponera på byarna, låta djuret kasta heal, rain, fågelmirakel osv. Fågelmiraklet ger sk*tmycket belief...även vargmiraklet, men det är ju lite mer på den onda sidan. Om du har lågt med prayerpower, offra ett eller två barn från en av Lethys byar. Tänk på att det inte är bra att vara för ondskefull...eld sprider sig fort och folk dör, vilket lämnar dig med mindre folk som kan dyrka dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Claw Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 annars kan man ta ett tips jag fick,Man tager en matske.... ne nu blev det fel man tar en röd svamp och lägger i deras matförråd då blir maten förgiftad och när alla är döda sätter man dit en "missionary"och imponerar på honom :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 går inte direkt att sammanställa hela B&W på 3 rader...... vill du ha en guide gå in här: www.googleistheshit.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 vad e black and white för spel??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Jag brukar tända eld på en skog och hålla en sten över den tills den börjar brinna och sedan kasta in den i lethys byar förödande som f*n men man får inte särskilt mycket ''tro'' med det e kul som in u h***vetet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.