Toxic! Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Typ Turtles säljer bättre än alladin :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Typ Turtles säljer bättre än alladin :lol: Ja men Turtuls är mycket grymmare än alladine, alladin är klarar sig mju intr utan anden, som nån skrev på föra sidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Typ Turtles säljer bättre än alladin :lol: va!?!?Turtles e ju råcoola,specielt Leonardo :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Det är ingen mening att skriva Alladin suger, det kunde lika gärna varit Mario som var en Disney figur och Alladin en TV-spels legend. Men nu är det så att Mario är TV-spels legenden och då så passar det bättre med Mario Kart än Alladin kart. Ja men om alladin var en spellegend så skulle han äga, och om Mario var Disney figur så skulle han vara en sopa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Varför får mario vara med i alla roliga spel och så lämmnar dom Alladine utanför. Te.x mario golf det finns inte alladine golf Säg varför snälla fuska vänner Nintendo har ingen copyright på Alladin...Kontakta Disney och fråga själv :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peach Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Varför får mario vara med i alla roliga spel och så lämmnar dom Alladine utanför. Te.x mario golf det finns inte alladine golf Säg varför snälla fuska vänner Har Ps2 och X-box det då eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Varför får mario vara med i alla roliga spel och så lämmnar dom Alladine utanför. Te.x mario golf det finns inte alladine golf Säg varför snälla fuska vänner Nej, tror då inte det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Därför att ehm....Aladdin e typ Disney och det e klart att Nintendo har Mario deras "maskot" på alla spel...jag vet inte säkert men jag tror Mario var den första spelkaraktär som nintendo uppfann... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Nej,det var en liten svart gubbe som inte hade namn då,men fick ett namn för något år sedan:Mr.Game And Watch Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Har sett tjafs hur det stavas Och det stavas Aladdin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Turtles äger Aladin med pittlängder. Dom är gröna, dom är sköna B). Skit fräcka. Det är ganska logiskt att Mario får fler spel än Aladin (-_-). Mario är ju f*n världens största karaktär någonsin. Aladin är bara nåt fjant från Disney så vitt jag vet. Men jag klagar faktiskt själv på Mario, att han har så mycket samlingsspel med sina vänner. När slutar dom med Mario Kart, Mario Golf, Mario Tennis, Mario Party osv och tar sig tiden att göra Mario 128 som jag väntat på sen jag varvade Mario 64 till Nintendo 64 ? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Alltså, snälla ni. Räcker det inte med ett par, tre svar? Måste så många skriva och dra ut det till flera sidor!? Ser ingen anledning till att låta den här tråden vara öppen, den håller på att utvecklas till en total spamtråd. Frågan är besvarad och inte bara en, utan MÅNGA gånger. Tråd låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg