Hoppa till innehåll

Jag Klagar På Mario


Rekommendera inlägg

  • Svar 71
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Det är ingen mening att skriva Alladin suger, det kunde lika gärna varit Mario som var en Disney figur och Alladin en TV-spels legend. Men nu är det så att Mario är TV-spels legenden och då så passar det bättre med Mario Kart än Alladin kart.

 

Ja men om alladin var en spellegend så skulle han äga, och om Mario var Disney figur så skulle han vara en sopa

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför får mario vara med i alla roliga spel och så lämmnar dom Alladine utanför.

Te.x mario golf det finns inte alladine golf Säg varför snälla fuska vänner

 

Nintendo har ingen copyright på Alladin...

Kontakta Disney och fråga själv :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Turtles äger Aladin med pittlängder.

Dom är gröna, dom är sköna B). Skit fräcka.

 

Det är ganska logiskt att Mario får fler spel än Aladin (-_-). Mario är ju f*n världens största karaktär någonsin. Aladin är bara nåt fjant från Disney så vitt jag vet.

Men jag klagar faktiskt själv på Mario, att han har så mycket samlingsspel med sina vänner. När slutar dom med Mario Kart, Mario Golf, Mario Tennis, Mario Party osv och tar sig tiden att göra Mario 128 som jag väntat på sen jag varvade Mario 64 till Nintendo 64 ?

 

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså, snälla ni. Räcker det inte med ett par, tre svar?

Måste så många skriva och dra ut det till flera sidor!?

Ser ingen anledning till att låta den här tråden vara öppen, den håller på att utvecklas till en total spamtråd. Frågan är besvarad och inte bara en, utan MÅNGA gånger.

Tråd låst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...