lokfarfargillarx-bok Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 jag är avundsjuk på X-box jag beundrar dess skönhet jag fick välja på en X-box och ett Gameboy jag valde Gamebo. Hur kan jag få pengarna tillbaks??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 (redigerat) sälja de ;) Redigerat 26 Januari 2005 av willeo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 (redigerat) men om du inte spelat med det och öppnat kartången så kunnde du ha lämnat till backa det Redigerat 26 Januari 2005 av willeo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Behåll Gameboyet och önska dig ett X-box när du fyller år!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Om du nyss fått gameboyet så kan du kanske lämna tillbaka det, men om du har haft det ett tag, så kanske du kan sälja det och sen köpa X-box Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Ganska stor skillnad mellan ett gameboy och en Xbox... Priset också lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Typ 500 kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Jo, men jag menade att han får ju kanske betala lite emmelan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Sälj det, och sedan sparar du ihop resten av pengarna.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Sälj det och spara mer pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 jag är avundsjuk på X-box jag beundrar dess skönhet jag fick välja på en X-box och ett Gameboy jag valde Gamebo. Hur kan jag få pengarna tillbaks??? hur kunde du göra det valet?! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 eller hur. det var inget bra val asså antingen så säljer du det och sparar till x-box men asså vilket gameboy köpte du pocket color eller SP??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg