lokfarfargillarx-bok Skrivet 18 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Jag Behöll Mit Gameboy color när jag insåg hur ful X-boxen är! Mitt val var det bästa jag har gjort på länge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 hur fn kan man dömma en konsoll på hur den ser ut?? det spelar ju ingen roll, det är inehållet som räknas och gbc är inte så snyggt det heller. :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Whirl Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Jag håller med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Jag Behöll Mit Gameboy color när jag insåg hur ful X-boxen är! Mitt val var det bästa jag har gjort på länge Det var ett bra val Kompis :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Whirl Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Gameboy color är typ sugigaste spelmaskinen i hela världen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Gameboy color är typ sugigaste spelmaskinen i hela världen. jag tycker X-box är lite sämre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Gameboy color är typ sugigaste spelmaskinen i hela världen. har du ens spelat xbox?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Det har han säkert. Men han är förmodligen en liten japansk kiddie som inte vågar säga något annat, eftersom Super Mario redan blivit hans gud. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Asså du sitter ju inte hemma o spelar gba.... Om game boy räknas som en spel konsol så har jag hmm 8 konsoler men man kan inte spela 8 konsoler Samtingt eller inte 2 heller :angry: jo man kan jag har f*n alla konsoler hehe :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Gameboy color är typ sugigaste spelmaskinen i hela världen. jag vet varför du gillar gameboy och gamecube för att det finns zelda spelet eller hur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Otrolig dumt val från början.Nä men sälj ditt gameboy och börja spara till ett Xbox. han kan lägga på blocket ohc sälja den för 900kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Jag Behöll Mit Gameboy color när jag insåg hur ful X-boxen är! Mitt val var det bästa jag har gjort på länge Bra val, han insåg att Gameboy color var ifrån nintendo, och Xbox från Microsoft..Nintendo = ownish . o yeh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg