Slasktratt Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 (redigerat) MSN Plus är äkta mög. Likaså 7.0 Beta, ibland. MSN Plus är hemskt likt mIRC's "Slap with tuna fish" osv, kan dom inte komma på nåt eget ? Redigerat 29 Januari 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Installerar man inte toolbaren på msn+ är den fri från Spywere och allt vad det heter :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 varför skulle msn sätta virus i deras saker när de är as rika och för stöd av microsoft??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Msn toolbar är ju det sista man installerar ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 varför skulle msn sätta virus i deras saker när de är as rika och för stöd av microsoft??? Dem njuter väl av att j*vlas... Inte vet jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 varför skulle msn sätta virus i deras saker när de är as rika och för stöd av microsoft??? det är inte microsoft som har gort "msn plus" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Jag har testat 7.0 beta tycker det går mycket segare att logga in och göra andra saker så jag håller mig till 6.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Madmax, för att det inte är msn som gjort det.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 vilka har gjort det då?? + om inte msn har gjort det varför heter det då MSN+? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 vilka har gjort det då?? + om inte msn har gjort det varför heter det då MSN+? för att du ska TRO att msn har gort det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 (redigerat) verkar elakt Redigerat 31 Januari 2005 av MAXr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 men jag kan faktist läsa smått fredrikm92 det behövs inte stora bokstäver!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.