nellan Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 :cry: :o snälla hjälp vet nån vad man gör in track betting shop när man ska råna den med catalina jag har försökt och spränga dörren med bomberna men det står du tog slut på dina bomber och sen mission failed snälla säg vad jag ska göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 du måste kasta bomben på rätt ställe .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nellan Skrivet 28 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 du måste kasta bomben på rätt ställe .. varkastar jag då :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 på dörren kasnke... låset lr nått.. minns inte redit.. :P.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Stanna vid ämnet.. Du måste ju kasta på dörren, dummer, annars går dt ju inte, om du inte vill spränga väggen, såklart.. :meddum: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nellan Skrivet 30 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Jag vill ju bara inte få en varning för jag spårade ur tråden.. <_< Nellan: Gick dt? det gick inte när jag försökte spränga dörren det stod you ran out of satchel charges Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Jag vill ju bara inte få en varning för jag spårade ur tråden.. <_< Nellan: Gick dt? Dt e inte så svårt, stå bara väldigt nära dörren o kasta, o om den fastnade på dörren, så spring från dörren o spräng den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 För att komma ut så kan du skjuta sönder dörren med ditt gevär man ska också skjuta sönder maskinerna med ett gevär!! :gitarr: B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Det ska man ju inte göra?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg