Nirvana Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 duuktigt... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 30 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 duuktigt... :D Jag har bara två bilar kvar att exportera på den tredje listan :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 de e lungt... slamvan e en... lowrider med flak där bak.. :P typ jag har bara sett dom i los santos Ok, nu vet jag vilken den är! :P Men det heter faktiskt en Lowridertruck. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Wow! Men jag vet hursomhällst vart Bullet står, den är inte långt från hamnen i San Fierro! Gjorde om en SlamVan en gång (I Los Santos) den blev grym! med avgas trimmning:P var finns bullet? kan du vara lite mer exakt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Wow! Men jag vet hursomhällst vart Bullet står, den är inte långt från hamnen i San Fierro! Gjorde om en SlamVan en gång (I Los Santos) den blev grym! med avgas trimmning:P Om du åker på vägen från flygplatsen, så åker du tills den första korsningen åt vänster(man kan inte svänga åt höger), sen svänger du direkt till höger o åker lite ner för baken, men svänger in i en lite gård på höger sidan, där står bilen. Lycka till! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 31 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Wow! Men jag vet hursomhällst vart Bullet står, den är inte långt från hamnen i San Fierro! Gjorde om en SlamVan en gång (I Los Santos) den blev grym! med avgas trimmning:P Man kan importera bullet när man är klar med dom 3 listorna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Men du frågade ju var man kan hitta den, så hur kommer detta in i bilden? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 jag har redan sagt det <_< <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg