Gäst wångö Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Det står att man kan kolla när som helst på bil listan efter uppdragen, men var ligger den listan ? den ligger ju nere i hamnen... om du står under kranen o kollar mot militärbasen så ser du en griffeltavla...där ä den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Har exporterat alla bilar nu :lol: när man exporterat alla kan man importera en Bullet... :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Wow! Men jag vet hursomhällst vart Bullet står, den är inte långt från hamnen i San Fierro! Gjorde om en SlamVan en gång (I Los Santos) den blev grym! med avgas trimmning:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 jo ja vet... vad menar du med trimma? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Vet du inte vad det betyder eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Vet du inte vad det betyder eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Vet du inte vad det betyder eller? Förresten vad e Slamvan för bil?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 (redigerat) Vet du inte vad det betyder eller? Förresten vad e Slamvan för bil?? Sorry för dubbelinlägget.. :( Kan nån modds ta bort dt?? Redigerat 29 Januari 2005 av Shark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 de e lungt... slamvan e en... lowrider med flak där bak.. :P typ jag har bara sett dom i los santos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Öhhh..? Jag ska kolla i min guide sen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 29 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Öhhh..? Jag ska kolla i min guide sen.. Jag har klarat den andra listan nu :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg