Karata Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 hur får man upp consolen, jag vet att man kan gå in på options/keybord/advanced och sen trycka på activate console (~) (eller nått sånt) men det funkar ju inte sen att trycka på ~ vart ska man trycka?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkan Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Det börjar bli jobbigt med sånna här trådar om konsolen...... men antingen så trycker du på plmes i steam och sedan på hl2 lr css(beroende på vilket spel du vill ha d till) sedan trycker du på properties och sedan på launch options lr va d heter och skriv in i rutan som kommer upp -console eller så höger-klickar du på genvägen till ditt spel och trycker på egenskaper och sedan där står det mål och t.ex C:\program\hl2 lr nåt och efter den texkten lägger du till -console så att det blir C:\program\hl2 -console hoppas att det hjälper ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 25 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 aha, sorry visste inte att de va så mycke om de, de va ett tags sen jag var inne, men jag ska testa.... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg