madman Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 jag undrar hur man gör cs : source maps .Kan nån vara snäll o berätta ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Hänger inte med om vilket spel du pratar om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Han sa ju cs: source <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullet Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 jag undrar hur man gör cs : source maps .Kan nån vara snäll o berätta ? haha lol.. iq befriad? :meddum: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Man måste väl ha ett visst program som jag tyvärr ej kommer ihåg namnet på men då jag kommer på det så skriver jag det här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkan Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 du får med ett rpgram när du installerar det på steam... det heter hl2 sdk lr nåt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Det går väl att använda valve hammer editor till att bygga banor till source? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg