epaaj Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Skrivet 25 Januari 2005 Har lotterierna försvunnit? Jag kan inte hitta dem någonstans.
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Skrivet 27 Januari 2005 admin håller ju på att fixa det, hur många gånger måste man fråga om försvunna funktioner?
epaaj Skrivet 27 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 27 Januari 2005 admin håller ju på att fixa det, hur många gånger måste man fråga om försvunna funktioner? Massor! Jag brukar inte läsa "populära" trådar med massor med svar i och den tråd om uppdateringar som admin har gjort är en av dem. Dessutom kan man inte ta bort trådar som man gjort så allt jag kunde göra när jag väl tagit reda på hur det var med bl.a. lotteriet, var att låta min tråd vara kvar.
Boffaroffe Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Skrivet 27 Januari 2005 Men admin har sagt att Lotteriet förmodligen kommer försvinna >_> Eftersom det bara är 2-3 stycken som använder Loteriet, och det kan jag ionte hålla med han om för det är MINST 500-600 lotter som säljs varje vecka vet jag...
# 21 Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Skrivet 27 Januari 2005 admin håller ju på att fixa det, hur många gånger måste man fråga om försvunna funktioner? Jag tolkar det som att tråden kan låsas nu. ;) Vidare frågor & diskussioner tas i den stora tråden om uppdateringarna. http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/kaffe.gif
Rekommendera inlägg