fredrikm92 Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 tryck på UNDERGROUND och sen prova alla knappar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 28 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Redan gjort...(tror jag tog alla) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Du måste ha en bränd version som inte funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 29 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Jag har köpt Denna produkt (klicka på ordet "denna") Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Om det inte funkat är det bara klaga sim f*n på dem tills du får ett nytt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 29 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Men var ska det ligga... ni kan ju typ säga... logga in.. klicka på den 3dje från översta. sedan på den 1 från översta. sedan längst ner. och där väljer du bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Vilken Underground 2 eller 1 .... Kan hjälpa med 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 30 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Det är i ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Tänk att jag e fem år.... :P Jag skämtade bara 11 år.... Hittar man career mode i huvud menyn eller i någon undermeny????? Jag är också 11 år <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.