Cyper Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 (redigerat) Skicka upp en snygg bild på din gubbe i spelet! Här är en bild som är otydlig men hyfsat snygg! Redigerat 25 Januari 2005 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 26 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Ingen som ens har en bild på sin gubbe? lr kan säga klädes plaggen som hon/han har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Min har Blue jeans, svart linne, gröna gympadojor och rasta flätor.:D Hade nyss pink mohawk :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Min har militär brallor, blond mohawk, solglasögon B) , en guldkedja, vitt linne och vita gympadojor. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Min har bara ett par kalsonger å solbrillor å svart Affro :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Haha! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 han e rå grymm:p.. ska bara pumpa honom me muskler:D.. re coolt.. fast jag ska prova om fusket funkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 27 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Tweed Jacket (Didier Sachs) Tweed Pants (Didier Sachs) Black Shoes (Didier Sachs) Dark Trilby (Didier Sachs) Kan ingen fixa en BILD på sin gubbe? (Lägg gärna in en bild på nån snygg bil :P ) (Snart kan ni få se min Subaru!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 (redigerat) Min "Gubbe" Cool Irl? :lol: Redigerat 29 Januari 2005 av Nirvana Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Har ni testat med blå eller röd färgad hår då?Dt ser sjukt ut.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 30 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Shark: Ja!:P Vad har din grabb för kläder? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Min har Blue jeans, svart linne, gröna gympadojor och rasta flätor.:D Hade nyss pink mohawk :cool: kan man ha rastaflätor!? eller menar du cornrows? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg