son-johan Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 64:at är orginal. Sen har jag två gråa kontroller och en special blå(den har två korta grejer på kanten i jämförelse med en vanlig som har två långa, se fuskfreddies bild lite ovan) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supermicke Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 jag har nintendo 64 ock två kontroller ock en special kontroll som är blå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 hmm... alla vet väll hur den ser ut De som bara spelat PlayStation 2 också eller? Man behöver inte veta det Danne.. Om det är så ni diskuterar kan jag berätta att jag har ett svart N64 med 28 spel och 4 Kontroller =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 jag har ett vanligt grått nintendo med 2 kontroler grå och blå och tretton spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Är ett vanligt Nintendo grått, Grått-svart kanske man kan säga i alla fall.. Jag har 28 spel =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 svart nintendo två grå handkonsoller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Är ett vanligt Nintendo grått, Grått-svart kanske man kan säga i alla fall.. Jag har 28 spel =) oj skrev fel :oops: svart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Tänkte la det.. Jag har fyra kontrolelr men två av dem är lite konstiga, det finns en funktion på dem som heter slow motion, då hackar hela spelet, och man har svårt för att stoppa det.. såna här extrakontroller är det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 JAG HAR ett svart N64, fyra kontroller, 24 spel, en rumble pak och en controller pak, och expasion pak i N64an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 jag har en grå nintendo 64 med 2 kontroler grön o grå o spel 26 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 orginal färg och en orginal kontroll och en röd kontroll! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 juste vi skriver tillbehör också jag har den där saken man kan spela pokemon spel i pokemon stadium o o skakande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg