Gäst Tutankoopa Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 ja mario kart DD ska du köpa Ett bra spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Men oh de suger ju... Jag kanske är den enda som tycker det , men det är sanningen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 och varför skulle just din åsikt vara sanningen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Man behöver inte säga sin åsikt rakt ut håll den i era Huvuden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 jag har det det suuuuuuuuuuger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 jag klarade det på exakt en vecka... först äre skitkul och om du har haft tidigare MKspel (vilket du tydligen inte har haft det märks på ditt okunnande...) tröttnar man efter ca två veckor... men har du warp-pipe räcker det extremt länge! (kopplar upp din gc på nätet, kräver bredband så du kan spela mot andra över hela världen!) /V /\ \/ l Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Det lättaste spelet som jag har spelat! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Lol som sjutton!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Tycker det skulle finnas Mer banor och roligare m-player spel :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Håller med om att det är lite för kort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Jag tycker också att dom borde ha med pokemon och Zelda gubbar i mariokart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Pokemon har redan förstört för mycket.... om det nu går att förstöra det här spelet mer..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg