Skinnpytte Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Hur kommer man till ön man hittar latios och latias å ruby? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Pokémonen man har ska ha rätt id nummer och om dom har de så säjer en gubbe på en flytande stad att han ser ön (kommer int tyvärr ihåg vad staden hette) :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 man ska till petalburg och prata med en gubbe å ska man säga mystery events is exciting då är man med i en klubb sen vet int jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Hur kommer man till ön man hittar latios och latias å ruby? Vi pratar om Southern Island ch du snackar om Mirage Island Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Det är så mycket öar och hemliga pokémon över allt jag blir alldeles kollrig! :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 menar inte han den här ön southern island Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Nintendo gjorde massa hemligheter som man bara kan få om man reser runt dom ville se hur lata vi var och vad deras största fans gör åt saken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 (redigerat) jag vill gärna resa runt men det är ju inte så lätt när man bara är 15 :angry: om du menar resa till USA och sånt.. :blink: Redigerat 25 Januari 2005 av Nicita Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 jag tor han menar i spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Oj okej men vad menar han med lat då? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 jag menar på riktigt Nintendo ville testa hur lata vi var jag är en av de Lata :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 25 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 asså fattar ingeting hur man kommer det är två altenativ och då undrar jag vilket som är rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg