flewix Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Skrivet 25 Januari 2005 Jag har laddat ner cracken på den addresen som jag fick av dig.Men jag vet inte vart jag ska sätta in den?snälla hjälp mig.
AeliuS_55 Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Skrivet 25 Januari 2005 Visst! Om du går in på den här datorn och sedan lokal disk (D:) sen program sen EA Games och sen Battle of Middlearth eller slaget om midgård och i den mappen ska du lägga game filen (alltså ersätta dem med den gamla) Hoppas du fattade :D
flewix Skrivet 25 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 25 Januari 2005 (redigerat) Visst! Om du går in på den här datorn och sedan lokal disk (D:) sen program sen EA Games och sen Battle of Middlearth eller slaget om midgård och i den mappen ska du lägga game filen (alltså ersätta dem med den gamla) Hoppas du fattade :D Jag har ingen gammal map. Så jag kan inte errsätta den.Jag har instalerat WRAR341 ( SW ) om det är till någon hjälp. Redigerat 25 Januari 2005 av flewix
AeliuS_55 Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Skrivet 25 Januari 2005 Men bara lägg den i Battle for Mittlearth mappen! och prova sen så ska det nog funka! :)
flewix Skrivet 25 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 25 Januari 2005 Men bara lägg den i Battle for Mittlearth mappen! och prova sen så ska det nog funka! :) ggggaaaaahhhhhhh det funkar inte stör mej som f*n.Vet du något annat sätt
AeliuS_55 Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Skrivet 25 Januari 2005 ring din kompis och fråga om serienumret! annars vet jag nog inte :unsure:
Rekommendera inlägg