BornInBarcelona Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Vad är nytt på San Andreas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 I början märker man inte så mycket men när du kommit in i spelet är det en jäkla skillnad... allting är mycket mer detaljrikt, människorna har hundratals repliker som man kan svara positivt eller negatibvt på, du kan flyga flygplan, hela San Andreas e så mycket större än de äldre städerna (Vice City, Liberty City), du kan bli fet, smal, få en massa muskler, bli spinkig, få flickvänner, ja... det finns så mycket som jag inte skrivit om... så du märker nog hur stor utvecklingen är själv... :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Dt e sTro skilldnad.... SA E MKT BÄTTRE:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Det är 10 gånger större än de gamla (om inte mer) :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 njae... 10 vet jag inte <_< jag har hört 7 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 njae... 10 vet jag inte <_< jag har hört 7 :P DEm säger att dt e 7-10 gånger större:D.. dpelet e ju rå Coolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 ja såklart :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Bara dt, att allt e en hel STAT istället för en STAD, så e dt lite ckockerande + alla detaljer o nya saker.. Tänk efter själv.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Jo ja vet... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg