Rullis Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 I walk the line Inte du också! :P Av alla filmer gjorda på 70-talet är den ju bland de tråkigaste xD Jag antar att de menar "Walk the Line", filmen om Johnny Cash med Joaquin Phoenix som Cash och Reese Witherspoon som June Carter. För det är ju faktist en jävla bra film. Walk The Line ja, men de är ju två olika filmer. Men ja, den med Joaquin Phoenix som Johnny cash. Underbar film. (Skrev väl fel, för jag visste inte att det fanns en med liknande namn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 21 September 2009 Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 The Green Mile är en favorit. Forrest Gump är en favorit. Men just nu sitter jag och tänker på en film, Jag tror den heter Supertramp. Visades på + kalanerna för någon månad sen. Någon som såg den? Handlade om en kille som luffade runt i usa för att tjäna ihop pengar för att åka till Alaska. Den är så jävla bra!!! Någon som har bilder från den filmen? söker jag på Supertramp får jag bara några bilder på ett band... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 September 2009 Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 The Green Mile är en favorit. Forrest Gump är en favorit. Men just nu sitter jag och tänker på en film, Jag tror den heter Supertramp. Visades på + kalanerna för någon månad sen. Någon som såg den? Handlade om en kille som luffade runt i usa för att tjäna ihop pengar för att åka till Alaska. Den är så jävla bra!!! Någon som har bilder från den filmen? söker jag på Supertramp får jag bara några bilder på ett band... Into the Wild, heter den. Skitbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 21 September 2009 Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 (redigerat) Haha vad dum jag är >_> Tack för det! En trailer för filmen En utav de mest sorgligaste filmer jag sett. Alla måste se den. Redigerat 21 September 2009 av EmoNerdChild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 Saving Private Ryan lutar det åt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 The Godfather. Allt annat kan gå och lägga sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 Spiderwick! 10/10! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.