mr_onkel Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Jag tror att ninteno revelotion kmmer att ha en touch screen i handkontrollen det skulle ju bli mkt lättar att spela fps shooters om det gick att använda nått som var mer som en mus och de säger ju att ds är en ledtråd till reveloution Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Det här hör inte till ämnet riktigt men..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 (redigerat) Jag ljuger aldrig. Om jag inte har fått felaktig information. EDIT: Länkis :D Q: What is the Nintendo Revolution? A: The official codename for the successor to GameCube. = Fråga: Vad är Nintendo revolution? Svar: Det officiella kodnamnet för uppföljaren av GameCube. = Kodnamn, namn under tiden, inte det slutgiltiga. Och detta tyder (?) på att det är en tv-spels-konsol, inte hand-konsoll, eftersom det är en uppföljare till GC! (http://lexikon.nada.kth.se/cgi-bin/sve-eng) Översättning av: successor Engelskt uppslagsord successor Svensk översättning efterträdare, efterföljare (substantiv) person som övertar en annans plats Edit: Lite offtopic kanske... <_< Redigerat 10 Februari 2005 av FireFly Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Nu är det inte så länge kvar tills DS kommer bara 28 dagar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Jag har hört att det kommer i Mars 2005 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 den 10 mard kommer det till butiken men den 11 mars börjar dem sälja det... det kom en ändring dem fick direkttransport den 10mars alltså kommer det den 11! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Jag kommer lungt att köpa mario 64 om jag köper DS förstrsås men jag tycker nån Moderator ska flytta den hät tråden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg