Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

  • Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Tomatketchup

dumma alladin,nu när du har en kulspruta i handen,skjut dej själv,säg till dina klasskompisar(som går på lekis)att dem ska mörda dej.Om du hade gjort en egen konsol,skulle den gå i konkurs på en timme efter den släppts ut....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja även om den gjorde det skulle det inte gå att få i MAGEN

 

Men att tarmarna skulle böjas av att man skrattar... Knappast!

Isåfall skulle jag få sån där mag-cancer nu, eftersom jag skrattar av alla dina kommentarer...

Redigerat av FireFly
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup
dumma alladin,nu när du har en kulspruta i handen,skjut dej själv,säg till dina klasskompisar(som går på lekis)att dem ska mörda dej.Om du hade gjort en egen konsol,skulle den gå i konkurs på en timme efter den släppts ut....

Menar du inte en timme före den släpps? :P

 

 

Jo,förlåt,+konstigt namn du har.......menar "alladin fanet"lokfarfargillarxbok.Du kan ju ej stava!Så här ska det stå:kollafarfargillarxbox,du är visst en 5-åring,sånna små som er bör ej skriva sånna här saker,du är helkonstig.....K.K Slayer är mycket coolare än dig!

Redigerat av Rockodile
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

dumma alladin,nu när du har en kulspruta i handen,skjut dej själv,säg till dina klasskompisar(som går på lekis)att dem ska mörda dej.Om du hade gjort en egen konsol,skulle den gå i konkurs på en timme efter den släppts ut....

Menar du inte en timme före den släpps? :P

 

 

jag har magcancer

Redigerat av lokfarfargillarx-bok
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Haha,änu en dålig vits,håll klaffen eller jag anmäler.

 

Fast du har skitkul signatur!Haha!Du är kär i Alladin!

 

Du säger att du kan stava,men så här ska det låta:

Lock Farfar gillar X-box......

Redigerat av Rockodile
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...