Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Ja,vad trodde du?Ett GBA DS? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Menar du inte GBA SP???? För jag TROR inte att DS är en uppföljare till gameboy.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Menar du inte GBA SP???? För jag TROR inte att DS är en uppföljare till gameboy.. 1.NEJ!Jag hitta på med GBA DS 2.Jag vet att det är ej någon uppföljare till Gameboy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Undrar om denna aparaten som vi snackar om här Finns i Japan eller i Något annat galet land som Förbättrar allting förr eller senare?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg