alexis Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Skrivet 26 Januari 2005 Skrev innan, kan verkligen inte komma på vart jag ska kunna hitta den grejen som man skjuter med me hjälp av kameran lr va man ska säja. :( Nån som vet? Snälla skriv!
Quisties Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Skrivet 27 Januari 2005 När du kommer till Nutripils Factory. I samma rum som du befriar "Double H" i. Den ser ut som en lila, fingerlös vante..
alexis Skrivet 27 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 27 Januari 2005 När du kommer till Nutripils Factory. I samma rum som du befriar "Double H" i. Den ser ut som en lila, fingerlös vante.. Taack!
alexis Skrivet 27 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 27 Januari 2005 vart då nånstans?! I den där kuben, dit man behöver kod lr? jag kan inte hitta den :(
Quisties Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Skrivet 28 Januari 2005 Det var ett tag sen jag var där, men jag har för mig att det är en "streckkod". Fotografera den och skicka till "Goverment". Annars prova att använda koden på "Alpha Sections Ticket". Eller så behöver du bara trycka X, open. Någon av alternativen borde fungera.
Rekommendera inlägg