Dark Link Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Skrivet 27 Januari 2005 Jag är liten och har kommot till rummet med tre våningar och en stor staty. I hennes ena hand finns en knapp som öppnar en dörr men den stängs igen när man går av knappen. Det finns en låda längst ner men den går inte att få upp! Snälla hjälp! :unsure:
ina Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Skrivet 27 Januari 2005 Jag är liten och har kommot till rummet med tre våningar och en stor staty. I hennes ena hand finns en knapp som öppnar en dörr men den stängs igen när man går av knappen. Det finns en låda längst ner men den går inte att få upp! Snälla hjälp! :unsure: Vilket Zelda-spel?
Link_Cable Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Skrivet 27 Januari 2005 jag inte du ska använda lådan längst ner... har du fått silver handskarna? då ska du bli stor och åka tillbaka för jag tror inte du ska göra nåt där inne när du är liten...
Skinnpytte Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Skrivet 28 Januari 2005 Vad är det för skillnad på zelda:oot och zelda:oot master qouest
Rekommendera inlägg