Jellyfish Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Klart att kommunismen aldrig kommer att få makt i Sverige, iaf inte mer än vad den har nu. Om den då flyr jag landet, tänker inte bo i ett kommunist land och dömmas till evig fattigdom! Evig rikedom, är vad jag skulle kalla det. Evig kamratskap=evig rikedom. Dessutom har jag inget emot att vara fattig, vad som stör mej är de som ser ner på fattiga. På de som håller upp dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Klart att kommunismen aldrig kommer att få makt i Sverige, iaf inte mer än vad den har nu. Om den då flyr jag landet, tänker inte bo i ett kommunist land och dömmas till evig fattigdom! En fråga bara, om du inte har något emot att vara fattig; varför är du då kommunist?... Kamrat skap kan du få om alla är rika också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Klart att kommunismen aldrig kommer att få makt i Sverige, iaf inte mer än vad den har nu. Om den då flyr jag landet, tänker inte bo i ett kommunist land och dömmas till evig fattigdom! Jag är emot att det finns rika svin som ser ner på fattiga som jag sa. Men jag skäms inte över att vara fattig, de fattiga äro de saliga. Eller nåt. Ja, jag skulle kunna bli rik. Men då ska alla bli det, precis varenda jävel. Men det blir bättre o lättare om alla blir fattiga, eller lika fattiga. Men då när det inte finns någon annan än fattiga, så är man inte ens "fattig" längre - då det inte finns något att jämföra med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Klart att kommunismen aldrig kommer att få makt i Sverige, iaf inte mer än vad den har nu. Om den då flyr jag landet, tänker inte bo i ett kommunist land och dömmas till evig fattigdom! Om du inte skäms över att vara fattig borde du väll inte bry dig om att alla ser ner på dig? Fattar fortfarande inte vad som är bra med att alla ska vara fattiga. Tror inte att det är många mer människor än du som frivilligt(?) är fattiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Klart att kommunismen aldrig kommer att få makt i Sverige, iaf inte mer än vad den har nu. Om den då flyr jag landet, tänker inte bo i ett kommunist land och dömmas till evig fattigdom! Jag skulle ta livet om jag var fattig... hemska tanke... Då skulle man ha 2 saker som pajjar livet... det och det hemskaste som finns, funnits och kommer finnas... skatten... man borde inte behöva betala skatt! Jag tycker att alla statsministrar vart dåliga, SÄRSKILT göran persson... fetto som vill höja skatten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Klart att kommunismen aldrig kommer att få makt i Sverige, iaf inte mer än vad den har nu. Om den då flyr jag landet, tänker inte bo i ett kommunist land och dömmas till evig fattigdom! Typ hela RKU, mon amigo. Jag bryr mej inte om om folk ser ner på mej, men hatar att kapitalistsvinen ditter däruppe o styr vårt samhälle, medans vi är här nere och sliter ihop så det hålls ihop. Det är deras egna ben dom hackar på. Men benen kan bli arga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 hmm RKU= revelutionär kommunistik ungdom??? varför skriver du saker som mon cher (min kära) och mon amigo (min vän)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 han tror han har kommunist vänner här, men bara ytterman och draghon verkar hålla med han... är det inte lite konsitgt av flera tusen medlemmar och 6 mods så tog admin 3 kommunister... hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Draghon är inte kommunsit. Ja, RKU är Kommunistiska Partiets ungdomsorginisation. Guggo: Humor, vill du ha det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 nej tack jag har så det räcker........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Draghon är inte kommunsit. Ja, RKU är Kommunistiska Partiets ungdomsorginisation. Guggo: Humor, vill du ha det? Hon kanske inte e det, men håller med om nån åsikt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Ja, men att kalla henne kommunist är fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.