Gäst Tobbis Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 du kan ju radera ranken men jag tror inte att du får poäng tillbaka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 nä då är det inte vär det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Ranken är det som syns under användarnamnet, man kan köpa Titel för 10.000 poäng och då får man skriva vad man vill där under! ;) (Då måste man ha köpt "Titel/Rank" också) Jag glömde, #2 får man vid 100 inlägg och #3 var det vid 400 inlägg. #1 Prao, #2 Nybörjare, 3# Stabil, #4 Über Fuskare, #5 Elite Gamer, #6 (Tror - Hedersmedlem)., sen har jag hört att #7 är "Halv Mod" man jag vet inte om det är sant! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 joo det är sant :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 du behöver 1500 poäng till skugga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Hehe Hade 500 med min andra men den gick inte att gå in på (Hackades) så nu får jag börja samla men nu e det till en mod på nintendogruppen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.