3EMYH Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Skrivet 28 Januari 2005 Kan ngn hälpa mig med Prince of Persia....The sands of time det är så här....jag har kommit till bana "Climbing the tower of down", jag klrar hela vägen till det "ihåliga" tornet med vidare kan ej... Hur ska jag gå när??? Snälla, kan ngn hälpa mig? Tack!!!
Xynthiar Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Skrivet 28 Januari 2005 (redigerat) menar du den när man e mumie? (ps2) Redigerat 28 Januari 2005 av Falconeric
3EMYH Skrivet 31 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 31 Januari 2005 Tja! Nej, sry, jag görde fel...skrev i fel forum....jag sulle skrivit i xbox forum. Nu vet jag ej hur ska ja ändra till xbox forum. Tack o hej!
Juppy Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Skrivet 31 Januari 2005 Kan ngn hälpa mig med Prince of Persia....The sands of time det är så här....jag har kommit till bana "Climbing the tower of down", jag klrar hela vägen till det "ihåliga" tornet med vidare kan ej... Hur ska jag gå när??? Snälla, kan ngn hälpa mig? Tack!!! Jag har inte riktigt koll på vart det där är någonstans men om du ger mig en bättre beskrivning så ska jag nog kunna hjälpa dig.
Rekommendera inlägg