bjornaik Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 För ett par år sedan så läste jag ganska mycket Svenska PS mag. Nu har jag på nytt tagit upp jakten efter tidningen men kan inte hitta den. Finns den fortfarande? Och är den fortfarande lika bra som förut? ps. Finns det fortfarande med en demoskiva i varje tidning?ds. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 För ett par år sedan så läste jag ganska mycket Svenska PS mag. Nu har jag på nytt tagit upp jakten efter tidningen men kan inte hitta den. Finns den fortfarande? Och är den fortfarande lika bra som förut? ps. Finns det fortfarande med en demoskiva i varje tidning?ds. Svenska playstationmagasinet ladet ner för ganska länge sedan. 3-4 år sen kanske? De gick i konkurs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Mycket synd på en sån bra tidnind :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 aha mkt synd. jag prenumera på den förrut men itället har jag play nu :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg