Hoppa till innehåll

The Sims2

Lixa

Rekommendera inlägg

• Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag laddade ner en tavla som gjorde att man till exempel kunde byta ambition så bytte jag till kunskapsambition och så hade min sim en önskan som var se ett spöke så gjorde jag så en sim flyttade in och så dog han och när spöket kom och min sim såg spöket så rotade spöket i mitt kylskåp efter ^_^

Redigerat av på009
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AntonJ3000

När jag spelade kom liemannen och tog min sim sen då gick han på toa. Såg så knäppt ut.

Shotmans var ladda du ner det?

Redigerat av Gold Pidgey
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...
  • 7 månader senare...

Jag hade laddat ner en atombomb och blixtrar till mitt sims så jag kunde skicka atombomber och blixtar på andra och jag gjorde det på brevbäraren och sånt :) haha jätte roligt  :gitarr: 

e de gratis och ladda ner grejer och hur gör man i så fall?

de låter nämligen sååå kul!! :)

annars om de går kan du väl skicka :) (om de e till sims 2!!!!!)

Redigerat av tina_wachizz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag laddade ner en tavla som gjorde att man till exempel kunde byta ambition så bytte jag till kunskapsambition och så hade min sim en önskan som var se ett spöke så gjorde jag så en sim flyttade in och så dog han och när spöket kom och min sim såg spöket så rotade spöket i mitt kylskåp efter ^_^

:cool: de har jag aldrig sett!!!

Redigerat av tina_wachizz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är det roligaste som har hänt er i The Sims2? Skriv inte typ att du fick ett barn utan skriv saker som du tycker är knäppt eller skrattade åt.

Typ: Min sim gjorde magplask.

Neej,,Det var en gång när min sim hållde sin bebis men när hon läggde ner den i spjäll-sängen så åkte hennes arm upp!! haha :lol: de är roligare än det låter!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Jag gjorde en familj med Döden som pappa,och så fick han ett barn med mamman.Det kanske inte är knäppt men det såg ganska kul och gulligt på samma gång när Döden kelade med sonen.Jag menar...Döden är ju inte så snäll. :P

En annan gång var när jag var på universitetet så tog jag alla möbler i "klasskamraternas" rum och sålde dem och köpte lyxsaker till mitt rum för pengarna.Sen blev jag så jäkla elak så jag raderade alla andra förutom mattanten,hon verkar ju vara så snäll. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...