Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Ja har fått min nätvärksadapter nu å ja undrar om man måste skicka info (tex. vart ja bor) till Central station för att sen få en pinnkod per post? Ja har inte gjort d.

Å varföre ja inte gör d är för att ja inte kan komma så långt, kan inte kopplas upp till den sidan (fastän nätvärket funkar)

Å d konstiga är att ja kan spela mina spel ändå!

Vill gärna ha svar på denna fråga efter som att ja inte vet om d är viktigt! :unsure:

Gäst wångö
Skrivet

ja du måste skicak dom uppgifterna för att dom ska kunna skicka pinkoden... kan du inte koppla upp dej till central station ? .. har du kopplat in den via en annan data.... de funkade inte för mej så ja va tvungen att koppla den direkt till routern.. :blink: .. .

va menar du me att du kan spela dina spel ändå?? på nätet?? lr vad? ;)

Skrivet

jag har gjort det.... men när jag skulle installera den så kom jag inte ihåg mitt lösenord och inloggningnsnamn lol <_<

ööööööööööööööö............ok :huh: :blink:
Gäst wångö
Skrivet

haha.... va mobbat... men tryck på "glömt lösenord" då så skickar dom ett nytt..:D

Skrivet

ja du måste skicak dom uppgifterna för att dom ska kunna skicka pinkoden... kan du inte koppla upp dej till central station ? .. har du kopplat in den via en annan data.... de funkade inte för mej så ja va tvungen att koppla den direkt till routern.. :blink:  .. .

va menar du me att du kan spela dina spel ändå?? på nätet?? lr vad?  ;)

Men vad ska man ha pinkoden till? För att spela spelen eller vad? Men d kan d inte vara eftersom att ja kan spela spelen! Fattar inte :unsure:

Skrivet

Pinkoden ska du ha för att slutföra din registrering.. Det gör du genom att logga in på central station på din ps2 och sen välj "Ange pinkod" eller något sånt, kan vara på engelska oxå.

Vadå slutföra? :blink:

Vad ger d mig? :unsure:

• Skapa ny...