Nicita Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Nepp det är skalet liksom på ninjask eller nått det är därför den bara har 1 HP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Shedinja är hel konstig,men samtidigt cool Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Nepp det är skalet liksom på ninjask eller nått det är därför den bara har 1 HP Well Mr SmartyPants jag säger det som står i PokéDexet i Sapphire Här har du! Ruby: SHEDINJA's hard body doesn't move - not even a twitch. In fact, its body appears to be merely a hollow shell. It is believed that this POKEMON will steal the spirit of anyone peering into its hollow body from its back. Sapphire: SHEDINJA is a peculiar POKEMON. It seems to appear unsought in a POKE BALL after a NINCADA evolves. This bizarre POKEMON is entirely immobile - it doesn't even breathe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ante007 Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Jag vet exakt hur man får shedinja. Fånga en Nincada. Träna Den till lvl 19 Ge den en Net Ball. Utväckla Den. Den Blir En Shedinja. :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Den e bra på 100! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 9 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 (redigerat) Jag vet exakt hur man får shedinja. Fånga en Nincada. Träna Den till lvl 19 Ge den en Net Ball. Utväckla Den. Den Blir En Shedinja. :student: Läs hela ämnet innan du svarar. <_< Redigerat 9 Februari 2005 av Robban-11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg