shacti Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Kanalkriget är igång och tv4 var inte sena med att lansera sin "nya" extra kanal. och givetvis börjar det sända det programm som alla vill se. en är ovannämnda serie, varför gör de såhär :( nån som har en bra förklaring? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Förmodligen för att folk ska köpa en digital box och fixa den nya kanalen så de får in pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 det heter itne Hack//SIGN det heter .Hack//SIGN(utalas dot hack) >_> MUAHAHAHAH jag ahr TV400 och följer serien >_> den gick ju redan på Meditv annars.... fasst det är typ en "lugn" anime Agnst alltså >_> vissa gillar det nog inte som många av er troligen.... men jag gillar det >_> Shatci jag kan ju säga vad som händer i avsnitten till dig om du vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 det heter itne Hack//SIGN det heter .Hack//SIGN(utalas dot hack) >_> MUAHAHAHAH jag ahr TV400 och följer serien >_> den gick ju redan på Meditv annars.... fasst det är typ en "lugn" anime Agnst alltså >_> vissa gillar det nog inte som många av er troligen.... men jag gillar det >_> Shatci jag kan ju säga vad som händer i avsnitten till dig om du vill f*n har inte 0013 blivit bannad än? <_< då får jag väl vara inaktiv ett bra tag till på sidan då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 LoL du blir nog ganska inaktiv då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 LoL du blir nog ganska inaktiv då Lite på det du <_< puss Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 PöZZaH på dig ses om nåra år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Sluta skriva saker som inte hör till ämnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 nej men jag har tankat alla men du kassler vi kan ju samarbeta så att han blir bannad :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 jag tror att kassler inte är så sammarbetsvillig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Jag tror att tråden har spårat ur... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg