Zonix Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Har någon fått 3 mynt av att bjuda en kompis til habbo?? Jag har bjudit min kompis och han har reggat sig och jaghar inte 3 mynt.. p.s Det har gått en vecka nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arty Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Har någon fått 3 mynt av att bjuda en kompis til habbo?? Jag har bjudit min kompis och han har reggat sig och jaghar inte 3 mynt.. p.s Det har gått en vecka nu... Ifall din kompis tidigare vistats på hotellet får du inte dina mynt. De använder Cookies som regristrerar Hans/hennes IP/Shockwave ID. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 30 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Han har loggat in sen loggat ut... men jag har inga mynt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 på mig funkade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.