zuper_tails Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Jag har köpt spelet age of mytholgy det kommer hem från cdon.com om någon dag. Det jag undrar är att min kompis sa att man måste ha något som heter s.s jag tror det stavas så men vad är s.s :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Han kanske menade en crack? Det behövs inte när man har köpt spelet(om ens cdläsare duger). Vi har en regel om diskutioner om sånt här så fråga försiktigt. Han kanske menade en expansion? Men jag vet inget om denfinns/inte finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 expansionen heter Age of Mythology: The Titans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.