Toxic! Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 ibland står det (saving data is destroyed)för att jag har spelat pkmn leaf green före vet någon varför det är så? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 hmm... konstigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 29 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 men om jag spelar guld så kommer det tillbaka ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Förklara mera...HAr du en backupp kasset? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 29 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 int vet ja jag köpte det i turkiet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Hehehe, så kan det bli om man använder "fusk", som t.ex klona pkmn genom att sätta in i pc:n och stänga av osv. Då förstörs "saven" i spelet och du får börja om.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 29 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 det har alltid varit så från jag köpte det :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 det har alltid varit så från jag köpte det :huh: Har du använt nåt fuska? Sen så lönar det sig inte att köpa spel utomlands Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 30 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 ja missingno tror jag ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg