Cyper Skrivet 1 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Håller nu på att planera för nästa film. Vi behöver dock minst 1månad på oss att göra detta. Lite fakta;Innehåll: Droger,våld,misshandel,blod,brutala vapen, brutala saker,biljakter,barer,strip-klubbar,stunt, gäng slagsmål,gäng krig,mord,mord,snygga skjut scener med polis/gäng extra mycket svärord (Man skriver dom på klippet i movie maker.)''gangster deals''. -Ska det vara musik ska det PASSA till miljöerna-. En verklig innlevelse! efter man har gjort ett klipp får man gärna skicka ett dokument om va dom ska säga på klippet. Engelska andvänds i filmen,försök att INTE göra FÖR mycket stavfel. Filmen ska vara cirka 15-20 minuter lång. Vart det ska utspela sig blir nog San Fierro och kanske Los Santos. Vi behöver inte överdriva att tex, stå med ett raket gevär och skjuta sönder 60% stadens bilar.Händerlserna ska vara ganska tro värdiga. flykter från polisen osv är det tillåtet att göra stunt i. Försök att hitta ett bra namn till din gubbe i spelet (Hitta på nåt) Sätt ut namn på tex gäng medlemar.För att kunna göra text i filmen måste man ha namn så man kan skriva tex så här; CJ: Hey There! utan namn blir det mycket rörig. Andvänd din fantasi och dela den med dig till andra,förslag är alltid bra! Försök få lite handling i filmen. Att tex ha hård rock då det är gäng krig är inte så jätte seriöst.Filmen ska vara hyfsat verklig. Att vistas i barer,mat,resturanger och sånt är mycket bra,man kan tex vara på nån ''fest'' hitta på en text som dom ska säga. Om vi vill ha en bra handling måste filmen göras bra. Man väljer hellt enkelt villken stad man ska vara i L.S eller S.F. Svärorden passa mäst i L.S S.F är den mer ''lugna'' stilen. Skriv också gärna ner en liten handling som du har att följa, skriva vad dom ska säga,göra osv. Det kommer inte att gå på en dag det här tålamod.Gör klippen så bra du kan! Ljud på eran kamera (Eller vad du nu andvänder) är en STOR fördel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Okej, kan man ladda ner det nånstans..? Jag vet ej var man kan ladda hem det, mitt var på datorn när jag köpte datorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 12 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Gangster filmen är nu i full gång och göras! Det är ännu inte bestämt hur lång den ska vara. Men minst 10 min! Det kommer att vara bättre kvalite än på H.S.P.Den kommer att utspela sig i San Fierro, och det är till och med en liten ''handling'' i den,dom kommer att säga vissa ord i den (Det står dock vad som säger.) Den kommer att innehåla svärord,våld,misshandel,biljakter, och massa annat. Det kommer ochså att vara ljud till den (Alltså man hör ljud från spelet, och det är inte musik på hella filmen) Den kommer att vara ganska seriös. Jag kan avslöja att den kommer att heta ''City Of Dead Dream's''. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elite Cheater Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Nu har ja gjort en stunt film. ska ba hitta nånstans att ladda upp den ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 13 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Lägg upp den pp Yousendit, fast det är inte den bästa men. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Jag skulle vilja vara med i gangster stuntfilmen... Min gubbes namn: Quiack Mitt gängs medlemmar: Ramdy 19, Forone 22, Zeka 14, Benray 54 Stad: Los Santos Mest händelser: Motorcykel jakter, Poliser dör m.m Galna saker: Hoppa från tak till tak (utan fusk) Jag ska prova filma med min WEBCAM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 blir det inte konstig bild när man filmar och finns det nån karta med alla gupp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blaziken Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 finns dom här filmerna för nerladdning nån stans??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 gräva i gamla trådar... :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blaziken Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 jaa... vaddå.. ja ba undra om dom filmerna finns nån stans... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 16 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Det är en gammal tråd, och filmen går inte att ladda ner längre. Om nån vill ha den kan jag skicka den på msn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Det är en gammal tråd, och filmen går inte att ladda ner längre. Om nån vill ha den kan jag skicka den på msn. Jag har en film som jag har på datorn som jag har filmat med mobilen.. filmen har väl ganska bra kvalitet men jag kan inte lägga upp den på internet för det är jätte konstit fil format. Någon som vet hur man ändrar te typ .wmw lr ngt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg