Hoppa till innehåll

Vilken Har Bäst Grafik? Xbox Eller Game Cube?


 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 42
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

GC ;s - mini CD skivor går ju inte att hålla i !!!!!

 

XBOX_ÄGER_:PS2_O_GC_ÄR_HATNINGSBART !

 

Jag håller med. Diskarna till GC rymmer ju mycket mindre än de vanliga so är till XBox.

_____________________________________

VAD SPELAR DET FÖR ROLL OM GRAFIKEN ÄR DÅLIG??? HUVUDSAKEN ÄR JU FÖR f*n HUR ROLIGA SPELEN ÄR OCH DÄR VINNER GAMECUBE STORT OCH DÅ MENAR JAG VERKLIGEN STORT!!!!!!!!!!!!!

 

Det spelar faktiskt roll med grafiken. Tänk dig att spela på en stor tv skärm med 16 bitar. Du skulle bli färgblind eller nåt.

 

Du kanske tycker att GC har roligare spel men det tycker inte jag. XBox har roligare spel enligt mig men visst har GC också bra spel.

_____________________________________

det står i guiness rekordbok 1537 att x-box är den bästa konsollen

 

År 1537??? Hmm......

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså x-box den är för f*n bara en vanlig data fast mindre än en vanlig data

 

data = saker/filer som man har på datorn

dator = en dator

 

XBox är ganska lik en dator, ja. Den har b la skärmsläckare och mer minne än alla andra konsoller tillsammans. Jag håller med om att den är mindre än en dator också. Den ABSOLUT INTE STÖRRE ÄN MÅNEN ELLER NÅGOT RUM om någon har svårt för att förstå eller om någon inte har sett XBoxen. Och XBox har lungt bäst grafik både om man inte tänker efter och om man tänker efter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har både xbox och gamecube.Jag tycker att båda e bra men inte lika bra.Xbox är överlägsen i grafiken och har coolare spel.Gamecube ät lite sämre i grafiken men har roligre spel.Dessutom har gamecube dubbelt så bättre äventyrs spel än Xbox.

 

OK, X-Box starka sida är inte äventyrsspel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...