Toxic! Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 till en gubbe ska man säga"mystery events is exciting" och vad ska man göra sen efter man gjort det? för att komma till öhn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelda_be Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Jag tror att man ska skicka in till Club Nintendo! vet inte riktigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 30 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 till en gubbe ska man säga"mystery events is exciting" och vad ska man göra sen efter man gjort det? för att komma till öhn? Vilken Ö? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 31 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 en ö där man hittar latias/latios Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Dr.Cheat menar Southern Island Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 31 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 ja det är det jag menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 När jag skrev in den koden så kom ett nytt val upp på startmenyn; Mystery Event Har någon gjort Mystery Event?? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Det kanske är typ som Mystery Gift Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Vad är gubben då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Alltså man måste ha eon ticket! (Det har jag!) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 (redigerat) Vad är gubben då? Gubben är i andra staden högst upp till höger i pokemon centret. Redigerat 2 Februari 2005 av Robban-11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg