shacti Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Bahg, vänta tills MPT kommer, det lär vara kul. Annars kan det vara smart att skriva en lista över villka spel du har så vi vet villlka spel vi inte behöver tipsa om.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the_sahman_girl Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 jag vill ha ett nytt gc spel men vet inte vilket så kan ni ge tips till det? METROID PRIME: 2 ECHOES!!!!!!!! DET E :kung: //LINNÉA ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Call of duty finest hour Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
milla1077 Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Hmm...Det berår på vad du själv tycker, jag tycker att Paper Mario, Harvest Moon, Mario dubbel dash m.m Annars väntar du bara på det nya Zelda eller Fox spelet!! Fast det är tråkigt att vänta :zzz: ................ :blink: Hare bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 19 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 dom spelen har jag: NHL 2003 Metroid Prime Zelda Wind Walker Timesplitter 2 Sagan om konungens återkomst Ty the tasmain tiger Simpson Hit&run Goldeneye rogue agent James bond nightfire James bond agent under fire Soul calibur 2 Die hard: vendeta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Waluigi Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 ja väntar tills mario party 6 släpps :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pink Tiger Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Paper Mario-The Thousand Year Door!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 na ta tos! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 mario power tennis,mario golf,metroid prime 2 echos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg